Reklamácia

Reklamácia tovaru

Na tovar sa vzťahuje 2 ročná záručná doba v zmysle platných právnych predpisov, kedy môžete reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.

 

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

  1. Prosím vyplňte Reklamačný-protokol a fyzicky ho vložte do balíka spolu s vyčisteným tovarom na reklamáciu.
  2. Tovar môžete reklamovať osobne, prostredníctvom pošty / kuriérskou spoločnosťou. Adresa na zaslanie: SILMAR-TT, s.r.o., Pri Kalvárii 16, 917 01, Trnava, Slovensko.
  3. Po prijatí Vášho balíka reklamovaný tovar skontrolujeme a ďalej Vás budeme informovať o reklamačnom procese. Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru.

 

Kompletné znenie obchodných podmienok nájdete TU.